Soalan am M Premium
-
- Apa itu program M Premium?
-
- Bagaimanakah cara untuk saya mendaftar sebagai ahli M Premium?
-
- Bolehkah saya menggunakan nombor telefon bimbit di luar Malaysia untuk mendaftar?
-
- Apakah maklumat yang diperlukan semasa pengesahan akaun (eKYC)?
-
- Apakah itu elektronik Kenali Pelanggan Anda (eKYC) atau pengesahan akaun?
-
- Mengapakah eKYC diperlukan untuk menjadi ahli M Premium?
-
- Mengapakah saya mendapat pemberitahuan tentang ID tidak betul / ID tidak jelas semasa menjalankan proses eKYC?
-
- Mengapakah nama ID atau nombor ID saya tidak betul?
-
- Pengesahan eKYC saya telah gagal, apakah yang perlu saya lakukan?
-
- Adakah status pendaftaran “Belum selesai” boleh dianggap pengesahan sebagai ahli M Premium?
-
- Bagaimana jika saya tidak mahu melakukan eKYC atau mengesahkan akaun saya?
-
- Siapa yang layak mendaftar sebagai ahli M Premium?
-
- Berapa lamakah masa yang diambil untuk menjadi ahli M Premium yang disahkan?
-
- Bolehkah saya mempunyai lebih daripada satu (1) akaun ahli M Premium?
-
- Bagaimana jika status eKYC tidak berjaya dan saya tidak dapat meneruskan lagi proses tersebut?
-
- Peranti Huawei saya tidak mempunyai Google App Store. Bolehkah saya menjadi ahli M Premium?
-
- Adakah terdapat sebarang caj atau yuran yang dikenakan untuk mendapat faedah-faedah yang ditawarkan dalam program ini?